W POWERBIKE obroty są stale na wysokim poziomie – nie osiadamy na laurach, ale cały czas analizujemy i ulepszamy nasze produkty, aby mieć pewność, że motocykliści jeżdżący w naszych markach czują, że mają na sobie coś wyjątkowego i najwyższej jakości. Naszym celem nie są tylko słupki z wynikami – chcemy, żeby klienci poczuli się częścią ekipy, a w ich żyłach zaszczepiło się nasze motocyklowe DNA.
Do zespołu w Dziale Produktu zapraszamy ludzi z pasją, gotowych na wykorzystanie wszystkich swoich talentów, aby pomóc nam w podnoszeniu jakości naszych produktów. Jeśli czujesz, że potrafisz zarządzać czasem i priorytetami, jak zawodowiec i dobrze odnajdujesz się w roli osoby odpowiedzialnej za realizację kluczowych projektów, to być może właśnie czekamy na Twoje CV.
Dlaczego POWERBIKE?
Jesteśmy głęboko przekonani, że za sukcesem firmy stoją ludzie, dlatego dbamy o to, aby w naszej firmie każdy znalazł przestrzeń do rozwoju i zdobywania kompetencji. Znamy swoje talenty i predyspozycje i staramy się wykorzystać ten potencjał, jak najefektywniej. Dodając do tego niezwykłą ekipę ludzi z zajawką motocyklową, autentycznie zajaraną tym, co robi i chętną do sięgania coraz wyżej, możemy zagwarantować wyjątkowe i perspektywiczne środowisko pracy.
Chętnie zaprosimy Cię w nasze szeregi i pomożemy rozwinąć skrzydła na stanowisku Product Development Manager, jeśli tylko czujesz, że jesteś w stanie podjąć się wymagającego doskonałej organizacji i umiejętności zarządczych zadania.
Na czym nam zależy?
Przede wszystkim na osobie, która ma doświadczenie na podobnym stanowisku. Nasz idealny Product Development Manager potrafi zorganizować pracę swoją i zespołu i monitorować ją na każdym etapie. Jest wsparciem dla współpracowników, dba o to, aby projekty były wykonane na czas. Ma szeroką perspektywę, dba o rozwój produktów i nieustannie analizuje procesy pod kątem optymalizacji.
Jaki jest zakres obowiązków?
- Zarządzanie projektami
- Planowanie, delegowanie, monitorowanie i korygowanie zadań
- Nadzorowanie terminowości i jakości realizacji projektów
- Kontakt z dostawcami
- Negocjacje cen zakupowych
- Kalkulacja cen detalicznych
- Analiza wyników pod kątem optymalizacji i rozwoju produktów i projektów
- Monitorowanie konkurencji i trendów rynkowych
- Kontrola jakości produktów
- Realizowanie zadań operacyjnych i strategicznych w ramach realizacji projektów
Jakie są nasze wymagania?
- Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
- Wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania projektami, strategicznego myślenia i podejmowania decyzji
- Elastyczność i gotowość do odbywania podróży służbowych krajowych i zagranicznych
- Umiejętność pracy w podejściu lean management, CCPM, itp.
- Dobra znajomość MS Excel
- Umiejętność organizacja pracy swojej i zespołu
- Zdolności negocjacyjne
- Zdolności analityczne
- Praktyczna umiejętność przygotowywania i monitorowania kalkulacji
- Umiejętność budżetowania, prognozowania, monitorowania realizacji
- Umiejętności budowania relacji międzyludzkich, technik nadzorczych
- Dobra znajomość procesów produkcyjnych i projektowych
- Biznesowe podejście do rozwiązywania problemów
- Skrupulatność, terminowość, realizacja zadań zgodnie z priorytetami
Jeśli znasz Test Gallupa, to szukamy osób o talentach: Osiąganie, Odpowiedzialność, Strateg, Analityk, Komunikatywność.
Co oferujemy w zamian?
- Wynagrodzenie (uzależnione od poziomu kompetencji): 6500 – 8000 zł/brutto (UoP lub B2B)
- Pracę stacjonarną na pełen etat w biurze w Dąbrowie
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport
- Dużą otwartość i wsparcie zespołu
- Niesztampowe wyjazdy integracyjne